خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/20 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شریفی با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب؛

شعار آرمانی عدالت محوری در سایه انقلاب ایران محقق شده است

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان اعتقاد دارد تحقق شعار عدالت محوری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

ناصر شریفی  در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب ایران در واقع انقلابی بر اساس خواسته مستضعفان بود و بر این مبنا حکومت طاغوتی پهلوی از بین رفت.



نماینده مردم  بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شعار عدالت محوری از ابتدای انقلاب اسلامی سرلوحه امور قرار داشته است، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود که پیشرفت های زیادی در زمینه عدالت علی رغم وجود فاصله با عدالت آرمانی رخ داده است.



وی با اشاره به اینکه مبنای روی کار آمدن حکومت مردمی به جای حکومت فردی بر اساس شعار عدالت محوری انقلاب است، ادامه داد: در واقع تصمیم گیری مردم در مسائل کشور و به نوعی دست به دست شدن قدرت اجرایی در بهترین وضعیت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در دوران پهلوی چنین مولفه ای وجود نداشت و فقط عده ای خاص از مواهب ملی ایران بهره مند بودند.



عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه افزایش آگاهی سیاسی مردم و توجه به حقوق زنان از دیگر دستاوردهای سیاست داخلی انقلاب است، تصریح کرد: دفاع از حقوق زن ایرانی مسلمان، نشان دادن عظمت زن مسلمان در میدان های سیاسی و فرهنگی و احیای کرامت زن که از مصادیق استقرار عدالت در نظام اجتماعی ایران است از مصداق های توجه به حقوق زنان است که پس از انقلاب رخ داده است.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  در این بین نباید فراموش کرد که در چهار دهه گذشته تلاش شده اعتلای منزلت و جایگاه اجتماعی زنان محقق شود تا فرصت های برابر و عدالت در این عرصه رخ دهد./




  • بیشتر بخوانید؛



استقلال سیاسی ایران حاصل عدم سرسپردگی به غرب است



پایان پیام

  • کد خبر : 273712
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار